علمی

وضغیت وبلاگ ما؟

آمار مطالب

کل مطالب : 548
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 29
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 10208
بازدید سال : 36168
بازدید کلی : 379072

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مثل باران باشیم و آدرس mobinir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نویسنده : BARANE313
تاریخ : دو شنبه 18 شهريور 1392
نظرات

انگلیسی‌ها به‌زودی هواپیمایی را که هم هلیکوپتر و هم جت جنگنده خواهد بود، به خدمت می‌گیرند. این هواپیمای روباتیک که به دو صورت کنترل از راه دور و خودکنترلی ساخته خواهد شد، بی‌سرنشین است و می‌تواند از تسلیحات متعارف و غیرمتعارف استفاده کند. 

جت‌کوپتر قابلیت حمل تسلیحات پیشرفته‌ای مانند سلاح مایکروویو هدایت‌شونده و لیزری را خواهد داشت و به عنوان هواپیمای جنگی با قابلیت استفاده مجدد در صنایع نظامی به‌کار گرفته خواهد شد.. سرعت آن هزار کیلومتر بر ساعت (0.82 ماخ) پیش‌بینی شده و قابلیت پرواز بدون توقف برای مسافت‌های بسیار طولانی، به آن امکان می‌دهد به اهدافی در فاصله هزار کیلومتری نیز دست پیدا کند. 


چارچوب فرود و پرواز جت‌کوپتر متغیر است. این پرنده چندمنظوره ماموریت‌های خود را در آب، خشکی و هوا انجام می‌دهد و حتی از قابلیت مانور در محیط‌های شهری با آسمان‌خراشهای بلند و مرتفع نیز برخوردار است. 

جت‌کوپتر قرار است مانند چرخ‌بال از روی زمین بلند شود؛ با بسته شدن ملخ‌ها، مانند جت جنگنده در هوا اوج گیرد و مانور دهد و به هنگام فرود نیز مانند هلیکوپتر به آرامی در محیط مورد نظر بنشیند. 

واحد توان جدید هوایی یا Novel air Capability Vision در وزارت دفاع انگلستان، مسئول اصلی این پروژه است و قصد دارد تا سال 2015 / 1394، جت‌کوپتر را وارد ناوگان انگلستان کند. 

ساخت جت‌کوپتر در مناقصه‌ای مخفیانه به سه شرکتBAE system ، شرکت تسلیحاتی MBDA و صنایع هوافضای کرانفیلد واگذار شده و با کلیدخوردن فاز اول طرح با نام شبح سیاه، پیمانکاران امیدوارند نمونه اولیه را تا سال 2012 / 1391 با موفقیت آزمایش کنند.

 

 

و اما با عرض پوزش زیاد ایران توانستد این هلکوپتر را از چنگ  آمریکایی ها دربیارد



تعداد بازدید از این مطلب: 1880
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








چترها را باید بست زیر باران باید رفت فکر را خاطره را زیر باران باید برد با همه مردم شهر زیر باران باید رفت دوست را زیر باران باید برد عشق را زیر باران باید پیدا کرد زیر باران باید بازی کرد زیر باران باید چیز نوشت حرف زد نیلوفر کاشت زندگی تر شدن پی در پی زندگی آب تنی کردن در حوضچه "اکنون" است رخت ها را بکنیم آب در یک قدمی است ... سهراب سپهری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود