وضغیت وبلاگ ما؟

آمار مطالب

کل مطالب : 548
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مثل باران باشیم و آدرس mobinir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نویسنده : BARANE313
تاریخ : دو شنبه 27 دی 1395
نظرات

نتیجه تصویری برای چرا نماز

در ابتدا ذكر اين نكته لازم است كه خواندن نماز در اول وقت، امري است مستحب نه واجب؛ يعني اينكه بجا آوردن نماز در اول وقت نسبت به وقت هاي بعدي، ثواب بيشتري دارد و به تأخير انداختن آن موجب كم شدن ثواب اين عمل خواهد شد. منظور كساني هم كه مي‌گويند: بايد نماز را در اول وقت خواند، اشاره به همين مطلب است. سؤال فوق در دو بخش قابل جواب است بخش نخست در مورد اهميت نماز اول وقت در منابع اسلامي و بخش ديگر در مورد علّت اهميت انجام نماز در اوّل وقت.

 
اهميّت نماز اوّل وقت
در قرآن يكي از خصوصيات اهل ايمان محافظت بر نماز بيان شده است: «و الّذين هم علي صَلواتِهم يحافِظون»[1] مؤمنان كساني هستند كه بر نماز خويش مواظبت‌ دارند و همه اوقات نماز را حفظ مي‌كنند. محافظت نماز، همان توجه ويژه به نماز و عدم سهل‌انگاري در برپايي اين امر مهم است؛ اين محافظت صورتهاي گوناگوني دارد كه يكي از آنها بجا آوردن نماز در اول وقت است.
 
رسول خدا ـ صلي الله عليه و آله ـ فرمودند: تا انسان مواظب نمازهاي پنج‌گانه در اوقاتش مي‌باشد، شيطان از او مي‌ترسد پس وقتي آن را ضايع ساخت (نمازها را در اوقاتش نخواند)‌شيطان بر او جرأت نموده و او را به گناهان بزرگ وا مي‌دارد.[2]
تعداد بازدید از این مطلب: 1778
برچسب‌ها: نماز اول وقت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : دو شنبه 20 دی 1395
نظرات

پیام تسلیت در پی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

 

پیام تسلیت درپی رحلت حضرت حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی
متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون
با دریغ و تأسف خبر درگذشت ناگهانی رفیق دیرین، و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی، و همکار نزدیک سالهای متمادی در عهد جمهوری اسلامی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را دریافت کردم. فقدان همرزم و همگامی که سابقه‌ی همکاری و آغاز همدلی و همکاری با وی به پنجاه و نه سال تمام می‌رسد، سخت و جانکاه است. چه دشواریها و تنگناها که در این دهها سال بر ما گذشت و چه همفکریها و همدلیها که در برهه‌های زیادی ما را با یکدیگر در راهی مشترک به تلاش و تحمل و خطرپذیری کشانید. هوش وافر و صمیمیت کم‌نظیر او در آن سالها، تکیه‌گاه مطمئنی برای همه‌ی کسانی که با وی همکار بودند به ویژه برای اینجانب به شمار می‌آمد. اختلاف نظرها و اجتهادهای متفاوت در برهه‌هائی از این دوران طولانی هرگز نتوانست پیوند رفاقتی را که سرآغاز آن در بین‌الحرمین کربلای معلّی بود به کلی بگسلد و وسوسه‌ی خناسانی که در سالهای اخیر با شدّت و جدیت در پی بهره‌برداری از این تفاوتهای نظری بودند، نتوانست در محبت شخصی عمیق او نسبت به این حقیر خلل وارد آورد.
او نمونه‌ی کم‌نظیری از نسل اوّل مبارزان ضد ستم‌شاهی و از رنج‌دیدگان این راه پرخطر و پرافتخار بود.
سال‌ها زندان و تحمل شکنجه‌های ساواک و مقاومت در برابر این همه و آنگاه مسئولیتهای خطیر در دفاع مقدس و ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و غیره، برگهای درخشان زندگی پر فراز و نشیب این مبارز قدیمی است.
با فقدان هاشمی اینجانب هیچ شخصیت دیگری را نمی‌شناسم که تجربه‌ای مشترک و چنین درازمدت را با او در نشیب و فرازهای این دوران تاریخ‌ساز به یاد داشته باشم.
اکنون این مبارز کهنسال در محضر محاسبه‌ی الهی با پرونده‌ئی مشحون از تلاش و فعالیت گوناگون قرار دارد، و این سرنوشت همه‌ی ما مسئولان جمهوری اسلامی است.
غفران و رحمت و عفو الهی را برای وی از صمیم قلب تمنا میکنم و به همسر گرامی و فرزندان و برادران و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت عرض میکنم.
غفرالله لنا و له

سید علی خامنه‌ای
 ۱۹ دیماه ۱۳۹۵ 

منبع:http://farsi.khamenei.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 1605
برچسب‌ها: آیت الله رفسنجانی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : دو شنبه 20 دی 1395
نظرات

آرش صادقی فرد بیگناهی که چند ساله در زندان رژیم اسیر شده و تنها جرم هاش اغتشاش علیه نظام و همکاری با پژاک و همکاری با احمد شهید برای تحریم های حقوق بشری علیه رژیم و دروغ پردازی علیه ایران در BBC و همکاری با گروهک تروریستی توحید و جهاد که در غرب ایران برای داعش نیرو جذب می کردن و حمایت از بهائیت و عضو فرقه دراویش و ... هست.

آرش صادقی بی گناه الان مدت 69 و خورده ای روزه که اعتصاب غذا کرده که اگه کروکودیلم بود از پا میفتاد اما آرش مثل شُتر داره مقاومت میکنه و توی مدت این 69 روز حتی یکبار هم دستشویی نرفته چون اصلا غذایی نخورده.

در خواست معاوضه آرش صادقی با شهدای صابرین

چند روز پیش هم جمعی از طرفداران رباتی آرش در توئیتر تونستند هشتک saveArash# رو به ترند اول جهان تبدیل کنند که توئیتر کثافت فهمید اینا ربات هستن و زد هشتک رو پاک کرد بی شعور.

اما ما خواستار معاوضه آرش صادقی بی گناه با شهدای صابرین هستیم چراکه آرش صادقی با گروه تروریستی پژاک همکاری داشته و این گروهک هم خیلی از نیروهای صابرین رو شهیدکرده، و از طرفی سال هاست فرزندان و خانواده شهدای صابرین به دلیل از دست دادن این عزیزان یک آب خوش از گلویشان پایین نرفته، ازینرو ما خواهان این هستیم تا گروهک پژاک شهدای صابرین را زنده کرده و آن ها را از قبر بیرون بیاورد و رژیم در قبال این اقدام گروه پژاک، آرش صادقی را معاوضه کند.

پ,ن : مخصوص اون یه عده از بازیگران و نمایندگان مجلس که خواهان آزادی آرش صادقی شدن: چرا انگلیسی ها دولت استعماری هند شرقی را در دست گرفتند اما نتوانستند ایرلند را که بیخ گوششان بود بگیرند؟ چرچیل می گوید: ما دو ابزار مهم نیاز داریم که در ایرلند نداریم ...!!! "اکثریت نادان و اقلیتی خائن".

تعداد بازدید از این مطلب: 1634
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

جشن کریسمس که در اروپا و خیلی از کشورهای آمریکای لاتین همه ساله انجام میشه به مناسبت زادروز مسیح (ع) برگزار میشه.

این یعنی اینکه خیلی از کشورها حضرت مسیح رو به عنوان پیامبر خدا قبول دارند و هرساله زادروز این بزرگوار رو جشن می گیرند

اما شاید بهتر باشه که بدونید حضرت مسیح فلسطینی هستن، پس چرا اروپایی ها شعار نمیدن ما اروپایی هستیم، فلسطینی نمی پرستیم؟؟؟

کریسمس یعنی : ما اروپایی هستیم، فلسطینی می پرستیم!!!

این در حالی هست که یه عده بی سواد برای تخریب دین اسلام مدام داد میزنن ما آریایی هستیم عرب نمی پرستیم.

این عده اونقدر بی سواد هستن که نمی دونن ما در واقع عرب یا فلسطینی یا آفریقایی هارو نمی پرستیم بلکه داریم خدارو می پرستیم و اونا فقط افرادی بودن که از اون سرزمین ها توسط خدا انتخاب شدن برای هدایت بشریت.

حالا همین عده آریایی تا موقع خرید یه وسیله میشه میرن میگردن خارجیش رو میخرن و اون موقع نمیگن ما آریایی هستیم خارجی نمی پرستیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 3115
برچسب‌ها: کریسمس،عید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چترها را باید بست زیر باران باید رفت فکر را خاطره را زیر باران باید برد با همه مردم شهر زیر باران باید رفت دوست را زیر باران باید برد عشق را زیر باران باید پیدا کرد زیر باران باید بازی کرد زیر باران باید چیز نوشت حرف زد نیلوفر کاشت زندگی تر شدن پی در پی زندگی آب تنی کردن در حوضچه "اکنون" است رخت ها را بکنیم آب در یک قدمی است ... سهراب سپهری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود