وضغیت وبلاگ ما؟

آمار مطالب

کل مطالب : 548
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 21
باردید دیروز : 661
بازدید هفته : 682
بازدید ماه : 10115
بازدید سال : 36075
بازدید کلی : 378979

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مثل باران باشیم و آدرس mobinir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نویسنده : BARANE313
تاریخ : سه شنبه 29 تير 1395
نظرات

متأسفانه با خبر شدیم یکی دیگر از بازیگران کشور که در چند اثر تلویزیونی به عنوان سیاهی لشکر بازی می کرد به شبکه های ماهواره ای از جمله جم تی وی پیوسته که در این خصوص با ایشون مصاحبه ای رو انجام دادیم :

سلام جناب خر شرک میشه بفرمایید باتوجه به اینکه شما مدام از فساد و بی بندو باری در سینما حرف می زدید، دلیل شما از پیوست به شبکه های ماهواره ای که در فساد و بی اخلاقی غرق شدن چیه؟

- سلام بر مردم وطن پرست عزیزم. این اقدام من بخاطر اعتراض به فساد و بی بند و باری در سینما بود و برای همین به شبکه جم تی وی پیوستم تا به مردم بگویم در سینما های ما فساد غوغا می کنه.

عکس پیوستن بازیگر به شبکه جم تی وی

میشه بیشتر توضیح بدید چرا سینما و تلویزیون کشور رو رها کردین و به جم تی وی پیوستین؟

- خب من در کشور بعد از حضور موفق در فیلم شرک، بیشتر در نقش های حاشیه ای مثل دار و درخت اجرای نقش کردم و برای همین فکر می کردم نیاز به این هست تا بیشتر دیده بشم.

باتوجه به اینکه رئیس این شبکه از اعضای منافقین هست و این گروهک تروریستی دستش به خون مردم بیگناه کشورمون آلوده هست آیا اینکار شما توهین به مردم کشور نیست؟

- نه به هیچوجه چون من برای آزادی و تفریح مردم فیلم بازی می کنیم و اصلاً هم در زمین منافقین بازی نمی کنیم و من خودم رو یک فرد بسیار وطن پرست می دونم.

میشه بفرمایید حقوق شما در شبکه جم تی وی چقدره؟

- خب حقوق بنده ماهی سه کیسه یونجه هست که اگر در یک فیلم هم صدای عر عر از خودم در بیارم در مجموع میشه چهار کیسه یونجه که با وضع رکود در کشور این مبلغ خیلی برام عالیه.

بسیار ممنونم جناب خر شرکت امیدوارم که هرچقدر در ایران نقش در و درخت بازی کردین در این شبکه نقش هایی مثل مبل و صندلی رو بهتون بدن.

- منم ممنونم از شما و از هموطنانم می خوام منتظر تصاویر کشف حجاب من و بازی های متفاوت من باشن.

تعداد بازدید از این مطلب: 1339
برچسب‌ها: جم تیوی , بازیگر ,
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : BARANE313
تاریخ : دو شنبه 28 تير 1395
نظرات

 

سرباز امام زمان......

 


در بین آنها یکی از سربازان امام زمان(عج) هست که از میانشان رفت آن سرباز جلال افشار بود


جلال افشار

جلال در سایه پرچم امام زمان

آیت الله بهاء‌الدینی وقتی وارد جلسه شدند فرمودند: در بین شما یکی از سربازان امام زمان(عج) هست و به زودی از میان شما می‌رود. بعد‌ها که جلال افشار شهید شد عکسش را بردند خدمت آقا، آیت الله بهاء الدینی بی‌اختیار گریه کردند، طوریکه شبنم اشکهایشان از گونه سرازیر می‌شد و روی عکس جلال می‌افتاد و بعد فرمودند: امام زمان(عج) از من یک سرباز می‌خواستند، من هم آقای افشار را معرفی کردم. اشک من اشک شوق است، ‌ایشان جلال ”‌ ذاکر قریب البکاء”‌ است.

حجت الاسلام و المسلمین جلال افشار نام شهید بزرگ مقامیست که ذکرش همیشه این بود: دنیا ارزش ندارد به خاطرش آخرتمان را خراب کنیم.آخرش همه ما را می‌گذارند در یک وجب جا، آنجاست که باید جواب یک ذره مال حرام را بدهیم.

نزدیکان جلال افشار می‌گویند: دست و بالش تنگ بود،‌ دارائیش از مال دنیا فقط یک موتور بود که همیشه خدا هم دست‌هایش روغنی بود و تعمیرش می‌کرد، ‌سوار موتور می‌شد و می‌رفت قبض‌های حقوق یتیمان را توزیع می‌کرد.

جلال افشار در گوشه‌ای از وصیت‌هایش برای ما می‌گوید:

ای امت به پا خواسته قیام خود را حفظ کنید تا قائم این حق حجت الله الاعظم بیاید و پرچم توحید را بر فراز قله‌های جهان به اهتزاز در آورد.

و این شعر یادگاری از راز و نیاز های عاشقانه جلال هنگام دعای توسل خواندن با امام زمان(عج) است: 

بیا بیا که سوختم ز هجر روی ماه تو

                                          بهشت را فروختم به نیمی از نگاه تو

اگر نیست باورت بیا که رو برو کنم

                                      بدان امید زنده‌ام که باشم از سپاه تو

 من جا مانده ام!!! دارم می سوزم!!!

جلال با حالتی غمگین در گوشه‌ای زانوی‌ غم بغل گرفته بود پرسیدم اتفاقی افتاده؟ گفت دیشب در پادگان مشغول قدم زدن بودم که صدای گریه‌ای در پشت یکی از این ساختمان‌‌ها شنیدم. نزدیک‌تر رفتم پیرمرد سالخورده‌ای در گوشه‌ای نشسته و زار زار میگریست کنارش رفتم و از او دلجویی کردم.

بی‌اختیار گریه‌ام گرفت علت ناراحتی‌اش را پرسیدم پیرمرد گفت:«امشب شب چهلم پسر شهیدم است چون مرخصی‌ها لغو شده نتوانستم در مراسمش شرکت کنم حالا که دیدم همه خواب هستند آمدم اینجا و در تنهای برایش مراسم ختم برپا کردم».

جلال افشار در گوشه‌ای از وصیت‌هایش برای ما می‌گوید:ای امت به پا خواسته قیام خود را حفظ کنید تا قائم این حق حجت الله الاعظم بیاید و پرچم توحید را بر فراز قله‌های جهان به اهتزاز در آورد.

جلال ساکت شدو بعد ادامه داد:«عظمت این صحنه مرا به‌یاد حبیب‌بن‌مظاهر انداخت و از اینکه قافله رفت و من جا مانده‌ام دارم می‌سوزم تا کی برای این بسیجی‌ها حرف بزنم آنها بروند و شهید شوند و من جا بمانم».

بیدار کننده ی وجدان

از اصفهان به قم میرفت . صدای اهنگ مبتذلی که راننده گوش میکرد

جلال رو ازار  میداد .رفت با خوشرویی به راننده گفت :

اگر امکان داره یا نوار و خاموش کنید ، یا برا خودتون بذارین  راننده با تمسخر گفت :

اگه ناراحتی میتونی پیاده شی ! جلال رفت  توی فکر،  هوای سرد ، بیابان تاریک و....

قصد کرد  وجدان خفته  راننده رو بیدا رکنه ، اینبار به راننده گفت :

 اگه خاموش نکنی پیاده میشم.راننده هم نه کم گذاشت و نه زیاد ،

 پدال ترمز رو فشار داد و ایستاد و گفت  بفرما !

جلال پیاده شد اتوبوس هنوز خیلی دور نشده بود  که ایستاد!

همینکه  جلال به اتوبوس رسید راننده به جلال گفت :

 بیا بالا جوون ، نوارو خاموش کردم

وقتی سالها بعد خبر شهادت  جلال رو به ایه الله بهاءالدینی دادن ،

ایشون در حالی که به عکسش نگاه میکرد فرمود :

 امام زمان (عج) از من یه سرباز خواست، من هم صاحب این  عکس رو معرفی کردم.

بخش فرهنگ پایداری تبیان

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2026
موضوعات مرتبط: شهدا , ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : BARANE313
تاریخ : شنبه 12 تير 1395
نظرات

سرباز است دیگر، یک روز باید زیر مشت و لگد های دشمنان انقلاب، برای حفظ و آبادانی این سرزمین خونین و مالین شود و روز دیگر همان دشمنان برایش اشک تمساح بریزند.

یک روز به او می گویند مزدور و جیره خوار انقلاب و روز دیگر می شود دستمایه ضربه زدن به نظام و انقلاب.

یک روز ضد انقلاب برای شیهد شدنش توسط عبدالمالک ریگی از شبکه های ماهواره ای کف و سوت می زنند و یک روز برایش روضه می خوانند.

19 سرباز وطن

یک روز مراسم جشن و پایکوبی برگزار می کنند برای مجاهیدن خلق تا بیشتر سربازان وطن را شهید کنند و یک روز برای همان سرباز آه و واویلا می کنند.

سرباز است دیگر، سرباز همیشه سرباز است...

 

پ,ن : حادثه تلخ پرکشیدن 19 سرباز وطن تسلیت باد...

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1426
برچسب‌ها: سرباز , شهادت , فتنه ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : BARANE313
تاریخ : جمعه 4 تير 1395
نظرات

فضیلت و اعمال شب قدر

از پيامبر گرامي اسلام (ص) نيز نقل است: از خداوند به دور باد و نفرين بر كسي كه به شب قدر برسد و زنده باشد، اما آمرزيده نشود.

 Image result for ‫شب قدر‬‎

"انس بن مالك" از پيامبر (ص) نقل كرده كه فرمودند: ماه مبارك به شما رو آورده است و در اين ماه شبي است كه برتر از هزار ماه است و هر كس از فيض شب قدر محروم گردد، از تمام خيرات بي‌نصيب مانده است و محروم نمي‌ماند از بركات شب قدر، مگر كسي كه خويشتن را محروم كرده است.

 

از امام باقر (ع) نيز درباره به وجود آمدن شب قدر نقل است: كه اگر خداوند كارهاي مؤمنان را چند برابر نكند به سر حد كمال نمي‌رسند، اما از راه لطف كارهاي نيكوي آن‌ها را چند برابر مي‌فرمايد تا كاستي هايشان جبران شود.

بر اين اساس، راز سعادتمند شدن انسان‌ها در شب قدر، عمل اختياري صالحي است كه با عنايت خداوند، بركت يافته و چند برابر مي‌شود.

 

از حضرت رسول (ص) نيز پيرامون شب زنده داري شب قدر نقل است كه فرمودند: كسي كه شب قدر را شب زنده‌داري كند، تا شب قدر آينده، عذاب دوزخ از او دور گردد.

 

امام موسي بن جعفر (ع) نيز درباره شب قدر فرمودند: كسي كه در شب قدر غسل كرده و تا سپيده صبح شب زنده‌داري كند، گناهانش آمرزيده مي‌شود.

 

تمامي اين روايات بر اين مطلب دلالت دارند كه برخي مقدرات و پاداش‌ها، مانند دور شدن از عذاب دوزخ، نتيجه كار خود بندگان است و سرنوشت هر انساني در شب قدر به دست خودش رقم مي‌خورد.

در شب قدر به خواندن دعاهايي از جمله "جوش كبير"، "دعاي افتتاح" و "ابوحمزه ثمالي" سفارش شده زيرا انسان با يادآوري لطف، گذشت، كرم، رحمت و بخشش بي‌پايان خداي مهربان او را در كنار و دستگير خويش مي‌بيند و نور اميد در دلش مي درخشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 1404
برچسب‌ها: شب قدر ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


چترها را باید بست زیر باران باید رفت فکر را خاطره را زیر باران باید برد با همه مردم شهر زیر باران باید رفت دوست را زیر باران باید برد عشق را زیر باران باید پیدا کرد زیر باران باید بازی کرد زیر باران باید چیز نوشت حرف زد نیلوفر کاشت زندگی تر شدن پی در پی زندگی آب تنی کردن در حوضچه "اکنون" است رخت ها را بکنیم آب در یک قدمی است ... سهراب سپهری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود