وضغیت وبلاگ ما؟

آمار مطالب

کل مطالب : 548
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 88
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 691
بازدید ماه : 5423
بازدید سال : 25755
بازدید کلی : 368659

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مثل باران باشیم و آدرس mobinir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نویسنده : BARANE313
تاریخ : سه شنبه 23 تير 1394
نظرات

متأُسفانه بخاطر سیاست های غلط و ترویج باورهای اشتباه و تزریق فرهنگ غرب در رگ پویای بدنه ملت، زادوولددر بین زوج ها بشدت کاهش یافته و همین امر باعث پیری جمعیت و ضربات جبران ناپذیری از جمله عدم رشد و توسعه اقتصادی، پیری و بی نشاطی جمعیت، آسیب های اخلاقی و تربیتی و ... را دربر خواهد داشت.

سهم قابل توجهی از کشورهای در حال پیر شدن را کشورهای اروپایی و آمریکایی تشکیل می دهند به گونه ای که از آسیا تنها کشورهای کره جنوبی، نیوزیلند، و سنگاپور در سال 2030 به جمع کشورهای پیر افزوده خواهند بود.

این خود نشان می دهد فرهنگی که عده ای به اصطلاح روشنفکر از غرب به نمایش می گذارند همان شیوهاشتباهیست که خود غربی ها گرفتار آن شده اند و در آن فرو رفته اند.

کوروش بجای سگ چهارتا بچه داشت ...

متأسفانه امروزه عده ای که ادعای روشنفکری هایشان گوش فلک را کر کرده است و مدام دم از نژاد آریایی وکوروش کبیر می زنند و بدان افتخار می کنند بجای روی آوردن به زادوولد، به نگهداری از حیوانات خانگی از جملهسگ می پردازند.

کوروش که بنیان‌ گذار و نخستین شاه شاهنشاهی هخامنشی بود و در بین سال‌های ۵۵۹ تا ۵۲۹ پیش از میلاد، بر نواحی گسترده‌ای از آسیا حکومت می‌کرد تمام تلاشش این بود تا نام ایران را زنده نگاه دارد و همیشه بدان عشق می ورزید تا جایی که گفته بود : فرمان دادم تا بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خاک بسپارند تا اجزاء بدنم ذراتخاک ایران را تشکیل دهد.

 اما جالب است بدانیم همان کوروش کبیر دارای چهار فرزند به نام های کمبوجیه دوم، آتوسا، بردیا و رکسانا (آرتیستونه) بود. پس تو ای کسی که خودت را یک ایرانی و طرفدار کوروش می دانی بخاطر همون کوروش جونتبجای سگ بازی به فکر زادوولد برای آینده بهتر کشورت باش.

تعداد بازدید از این مطلب: 1006
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : دو شنبه 22 تير 1394
نظرات

منتظر ظهور

ماییم و شب تار و غم یار و دگر هیچ
صبر کم و بی تابی بسیار و دگر هیچ
در حشر چو پرسند که سرمایه چه داری
گویم که غم یار و غم یار و دگر هیچ

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1041
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : دو شنبه 22 تير 1394
نظرات

hahid Seyed Ehsan Haji Hatmloo is a militant of Iranian Army who was martyred when he was fighting with Takfiri groups in AleppoSyria. This is his last image taken when was being interred.
photographer: Reza Vahmi ,( International editor from the French Supreme University of Arts in the Middle East )
Notes:
Muslims have undertaken to fight with Takfiri groups aimed at defending the Islam religion and their religious, sacred places. Islamic Republic of Iran plays a large-scale role in the developments and security issues of the Middle East by its direct presence at Iraq and Syria, having the Major General Ghasem Soleymani as its noted commander and director. In these battles, a huge number of Iranian commanders and Revolutionary Guard militants have been martyred, about whom no accurate official statistics is available.

Shahid Seyed Ehsan Haji Hatmloo 

شهید سید احسان حاجی حتم لو٫ یک رزمنده از سپاه ایران است که در شهر حلب سوریه و در مبارزه با گروه های تکفیری به شهادت رسیده است. این آخرین تصویر از او در زمان خاکسپاری اش است.
عکاس: رضا وهمی؛ ادیتور رسمی دانشگاه عالی هنر فرانسه در خاورمیانه

توضیح:
مسلمانان برای دفاع از دین اسلام و دفاع از اماکن مذهبی و مقدس خود به نبرد با تکفیری ها برخواسته اند. جمهوری اسلامی ایران با حضور مستقیم در خاک عراق و سوریه و با هدایت فرمانده ی سرشناس خود سردار قاسم سلیمانی بیشترین نقش را در تحولات و امنیت منطقه خاورمیانه دارد. در این مبارزات تعداد زیادی از پاسداران و فرماندهان ایرانی تا کنون شهید شده اند. ولی آمار دقیقی از تعداد آنها به صورت رسمی منتشر نشده است.

این عکس از مجموعه ی جهانی بدون مرز، در سازمان ملل، سازمان یونسکو و دانشگاه عالی هنر فرانسه با کد Reg.N.8356.201RezaVahmi-2015,ir32146 به ثبت جهانی رسیده است.

پ,ن: با توجه به موقعیت پیش آمده و کسب تایید از نهادهای معتبر حقوق بشر در سطح دنیا، فرصت بسیار مناسبی برای بازتاب تبلیغاتی از روحیه ی ولایتمداری، جهاد، مقاومت و شهادت طلبی جوانان ایرانی در دفاع از دین مبین اسلام و در دفاع از ارزشها و مقدسات به وجود آمده است.
لذا پیشنهاد میگردد نسبت به انتشار گسترده ی این تصویر همراه با توضیحات کامل به هر دو زبان فارسی و انگلیسی در سطح گسترده و در حد توان ، نهایت همکاری و پیگیری را داشته باشید. لطفا از انتشار لوگو و امضا بر روی عکس فوق خودداری نمایید.

http://sayberi174.persianblog.ir/

تعداد بازدید از این مطلب: 1295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : دو شنبه 22 تير 1394
نظرات

 

ما را ببخش که حرفِ هر روزمان تکـرار دوست داشتن توست؛
اما بی تویی، در هر روزِ ما تکـرار میشود…
و ما هر روز در تکــرارِ دوست داشتنت،
با خطا و گناه، از تــو می گریزیم

دل بیقرار نیست ادا درمی آوریم

دل بیقرار نیست ادا درمی آوریم
                                  چشم انتظار نیست ادا در می آوریم
اصلا دلی که مست ریا و هوس شود 
                                  گوشش به کار نیست ادا در می آوریم
برلب دعا و دل غرق شهوت است
                                  این رسم انتظار نیست ادا در می آوریم

تعداد بازدید از این مطلب: 1018
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : دو شنبه 22 تير 1394
نظرات

نکته : این مطلب به هیچ‌وجه قصد تبلیغ ظاهر غربی مخصوصاً کراوات را ندارد بلکه تلنگریست به آنانی که بجای باطن افراد از روی ظاهر افراد قضاوت می کنند.

وقتی که ده نمکی اولین قسمت اخراجی ها رو ساخت خیلی ها دادشون در اومد که آقا مگه همچین رزمنده هایی تو جبهه و جنگ داشتیم؟ چرا دارین ایجوری برا مردم وانمود می کنین؟ اینا اشتباهه. درصورتی که واقعاًشهدای ما از کره مریخ نیومده بودند و از بین همین مردم رفتند و شهید شدند.

خیلی از شهدا اصلاً ظاهرشون به شهدا نمی خورد اما باطنشون به پاکی انسان های آزاده ای بود که پشت چهره ای متفاوت یا حتی پوششی غربی جا خوش کرده بود و خیلی ها شاید با حضور اون ها در جبهه ها مخالفت می کردند اما اومدند و رفتند و آسمانی شدند تا به همه ما بگن رنگ خدایی داشتن به چهره و پوشش نیست.

شاید الآن بعضی ها بگن دهه اگه اینجوری باشه یه خانمی با ظاهر و پوشش بد بیاد بیرون بعد بگه مهم باطنه، خیر منظور من این نیست چراکه هر آدم عاقل و بالغی می دونه فردی که ظاهر و پوشش تحریک کننده داره نمیتونه باطن کاملاً پاکی داشته باشه.

شهدایی که اشتباهی شهید شدند

اما خیلی از شهدایی که شهید شدند ریش هاشون رو تیغ می زدند یا کراوات می زدند یا... که اگه امروز بودند به حساب بعضی ها اصلاً نباید شهید می شدند و خودمونی بگم اگه روش رو داشته باشن می گن اینا اشتباهی شهید شدند.

شهدایی که اشتباهی شهید شدند

مطمئناً بعضی ها الآن با خودشون می گن شهدایی که کراوات زدند بخاطر شغلشون بوده و قبل از انقلاب باید اینکارو می کردند اما اگه اینجوری باشه چرا شهید چمران اینکارو نکرد؟ یعنی باید بگیم شهدایی که کراواتی بودندبخاطر شغلشون دوتا اشتباه کردند؟ هم کار برای نظام طاغوت و هم زدند کراوات که پوشش غربی هست؟ این دید اشتباهی هست که بسیاری از بچه حزب الهی ها به اون دچار شدن و مدام میگن هدف نمیتونه وسیله رو توجیه کنه که باور دارم خودشونم معنی این جمله رو نمیدونند.

بله دوستان زمانه ما پر شده از حاجی گرینف هایی که مسعود ده نمکی به خوبی اون هارو به تصویر کشید. آدم هایی که مدام داد می زنند جنگ جنگ تا پیروزی صدام بزن جای دیروزی و بعد با گذاشتن ریش و یقه بسته و تسبیحمدام از کار این و اون ایراد می گیرند، بدون اینکه یه کار درست فرهنگی و ارزشی انجام بدن و برعکس باعث دوری خیلی ها از دین و ارزش ها می شن.

اگر این افراد در اون دوران می تونستند جلوی افرادی مثل شهید طیب حاج رضایی و شهید شاهرخ ضرغام(شاهرخ سیبیل) رو می گرفتند و نمی گذاشتند در مسیر اسلام قدمی بردارند چراکه این دو از لوطی های معروفی بودند که ظاهرشون به بچه مذهبی ها نمی خورد اما مانند حر به صف مردان خدا پیوستند و آسمانی شدند...

متأسفانه همین دید باعث شد تا شهید آوینی بخاطر به تصویر کشیدن یک جوان لبنانی با تیپ متفاوت که سربند الله اکبر به سر داشت از سوی همین حاجی گرینف ها ممنوع التصویر بشه. درواقع آوینی میخواست بگه اسلام در قلب هر کسی نفوذ میکنه حتی اگه اون فرد ظاهرش با یک فرد مسلمان فرق داشته باشه و نباید از رویظاهر افراد تصمیم گرفت.

حداد عادل با کراوات

اگه به گفته اینجور افراد باشه الآن غلامعلی حداد عادل نباید فامیل رهبر معظم انقلاب می شد چون اونم یک زمانی کراواتی بود وچون ظاهر غربی داشته و مروج ظاهر غربی بوده نمیتونه فردی باشه که در جهت انقلاب وارزش های اون قدم برداره.

شک ندارم اگر یک نفر با ریش و یقه بسته بدون عمل و یک نفر با ظاهری متفاوت اما با عمل رو نزد رهبر انقلاب ببرند،رهبر عزیزمون اون فردی که ظاهر متفاوت داره اما کار انجام میده رو انتخاب میکه چون ایشون بارها تذکر دادند از روی ظاهر قضاوت نکنید درست مثل تذکرشون در خراسان شمالی.

به امید روزی که همه ما به باطن افراد توجه کنیم نه به ظاهر افراد...

پ,ن : دوستی دارم که فعالیت قرآنی داره و به جرأت می تونم بگم خیلی هارو قرآنی کرده اما چون آستین کوتاه می پوشه بعضی ها بهش ایراد گرفتند و ایشون رو ضد دین و ضد ارزشی می دونند. افرادی که شاید به یک نفر هم قرآن یاد نداده باشند...

http://sayberi174.persianblog.ir/

تعداد بازدید از این مطلب: 1816
موضوعات مرتبط: شهدا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 1159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394
نظرات

 

 

پیامک شهادت حضرت علی (ع)

 

 

 

«پیامک شهادت حضرت علی (ع)»

 

 

قرآن به

جز از وصف علي آيه ندارد
ايمان به جز ازعشق علي پايه ندارد
گفتم بروم سايه لطفش بنشينم
گفتا كه علي نور بود سايه ندارد .

شهادت مولای متقیان علی (ع) تسلیت باد

 http://www.beytoote.com/

تعداد بازدید از این مطلب: 1433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : شنبه 13 تير 1394
نظرات

تکالیف شب قدر

شب قدر

1- غسل

غسل در شبهای 19و21و23 در همان اول شب، مقارن طلوع آفتاب سفارش شده وهدف ازآن تطهیرجسمانی برای آمادگی روحی و پاک شدن از تمامی زشتیها وپلیدیهای روحی است وتا جان از آلودگیها پاک نشود روح نیزپاک نخواهد شد. در روایتی از امام صادق(علیه السلام) آمده؛ «انجام دادن چنین غسلی انسان را از گناهان پاک می گرداند، ومانند روزی می شود که از مادر متولد گردیده است».1

 

2- احیاء (شب زنده داری)

برای انسان مومن، سزاوار نیست تا در شبی که آسمانیان میهمان او شده اند، حجاب غفلت به روی خویش اندازد و خود را از همنشینی با آنها محروم سازد، لذا مستحب است، آن شب را زنده نگهدارد و تا صبحگاهان شب زنده داری نماید و این خود نوعی مبارزه با خمودگی و سستی و خواب سنگینی است که انسان را از هدف های عالی اش باز می دارد.

 

3- تلاوت قرآن

در روایتی آمده هرکس یک آیه از قرآن در این ماه بخواند ثواب کسی را دارد که در ماه های دیگر ختم قرآن کرده است. وهمچنین تلاوت سوره های یس، عنکبوت، روم ،دخان و...وارد شده است. همچنین تلاوت سوره« قدر» نیز در شب قدر تأکید شده است بطوریکه در روایتی از پیامبر (صلی الله علیه و آله) آمده است: «کسی که سوره قدر را بخواند، اجرش چون اجر کسی است که ماه رمضان را روزه داشته و شب قدر را احیاء داشته است.» 2

 

4- توبه و استغفار

 

5- خواندن دعا

خواندن دعای جوشن کبیر و دیگر ادعیه مأثوره (جوشن صغیر، دعای توسل، دعای مجیر، دعای اللهم انی امسیت... و خواندن دعای فرج)

 

6- توسل به ولایت ائمه هدی

در شب قدر وسیله ای مطمئن تر از ائمه هدی (علیه السلام) برای انسان وجود ندارد، پس باید به ایشان توسل جست، مخصوصا به مولی الموحدین، علی ابن ابیطالب که «لیالی قدر» مصادف با شهادت مظلومانه آن امام متقین است ونیز با تمسک به زیارت ابا عبد الله الحسین به در گاه حضرت احدیت به استغاثه پرداخت.

 

7- نماز

نماز که سر لوحه همه عبادات است در ردیف اعمال و وظایف لیالی قدر، به طرق مختلفی وارد شده است:

- خواندن نمازهای قضا شده در گذشته به خصوص نمازهای سال اخیر.

- خواندن نمازهای مستحبی برای کسب ثواب بیشتر. از جمله نمازهای مستحبی خواندن دو رکعت نماز با یک سلام، همچون نماز صبح با این تفاوت که در هر رکعت بعد از حمد هفت مرتبه سوره توحید بخواند و بعد از سلام هفتاد مرتبه «استغفرالله و اتوب الیه» بگوید بطوریکه در روایت نبوی آمده است از جای خود بر نخیزد تا حق تعالی او را و پدر و مادرش را بیامرزد.3

- خواندن صد رکعت نماز، همچون نماز صبح به صورت دو رکعتی و نیز مجاز است به جای این صد رکعت، شش روز از نمازهای قضا شده خود را بجا آورد، بگونه ای که از ظهر روز اول شروع کرده و در عشاء روز ششم ختم نماید.

در روایتی آمده هرکس یک آیه از قرآن در این ماه بخواند ثواب کسی را دارد که در ماه های دیگر ختم قرآن کرده است

8- قرآن بر سر گذاشتن

ازامام صادق(علیه السلام) نقل شده که فرمود: «قرآن را در سه شب از ماه رمضان بردار و بگشا و جلوی روی خود قرار می دهی و در ادامه فرمود،چنین بگویید: اللهم انی اسئلک بکتابک المنزل، وما فیه وفیه اسمک الاکبر، واسمائک الحسنی، و ما یخاف و یرجی ان تجعلنی من عتقائک من النار.4

شب قدر

 

9- تجدید عهد با امام زمان (عج) و خواندن دعای فرج

در شب 19 ماه مبارک رمضان، یکی از شب های احتمالی قدر، امام علی (علیه السلام) در مسجد کوفه به دست ابن ملجم مرادی با شمشیری زهر آلود ضربت خوردند و در بستر بیماری قرار گرفتند و در شب 23 ماه مبارک رمضان -یکی دیگر از شبهای احتمالی قدر- به شهادت رسیدند. لذا یکی از اعمال شب 19 ماه مبارک رمضان، گفتن صد مرتبه «اللهم العن قتله امیرالمومنین» می باشد.

 

چرا شب قدر را احیا می کنیم؟

لیلة القدر شب نزول کاملترین کتاب آسمانی یعنی قرآن است پس باید آن شب را احیاء نمود تا از فیض و برکات معنوی و بی حد و حصر نزول کلام خدا بر آسمان دنیا برخوردار شویم و آن را بر سر نهیم و زیر سایه قرآن با توسل به ائمه (س) از خدا طلب آمرزش و مغفرت نموده و آیات نورانی آن را دائما در اندیشه و فکر خود داشته و در آن شب عزیز با حالت خضوع و خشوع تصمیم بگیریم دستورات عالیه آن را واقعا در زندگانی با تمام روح و روان خود عملا پیاده کنیم.

شب قدر؛ شبی است که گفته شده عبادت در آن شب اگر خالصانه باشد برابر است با بیش از سی هزار شب.

شب قدر؛ شبی است که اگر بیدار بمانیم طاعتی افزون تر از شب های دیگر بنماییم، و در آن هنگام فرشتگان فوج فوج تا صبح بر مومنین و مومنات در حال عبادت سلام و درود و رحمت می فرستند و خود شاهد و ناظر رکوع و سجود متواضعانه اشرف مخلوقات هستند تا بدینوسیله اشرفیت و خلیفه اللهی انسان بر فرشتگان تفسیر گردد و رمز سجده ملائک در برابر آدم را بیابند.

شب قدر؛ شبی است که آدمی راه طولانی سیرالی الله را یکشبه طی می نماید و در این شب آدمی بهتر می تواندبه تهذیب نفس بپردازد چرا که در این شب شیاطین در اسارتند وانسانها از شر وسوسه های او تا صبح در امانند مگر اینکه انسان خود نعوذ با ا لله با اعمال نا شایست درآن شب بند از پای شیطان باز نهد.

شب قدر؛ شبی است که مقدرات یکساله هر انسان و سرنوشت همه موجودات جهان در آن رقم زده می شود.

شب قدر؛ شبی است که حضرت مهدی(عج) مقدرات یکساله هر انسانی را به امضاء می رساند وشب شناخت آن انسان عظیم الشان، «امام عصر» است وشب قدر انسان کامل است.

شب قدر؛ شبی است که لیله الاسراء ومعراج رسول الله در آن واقع شده است.

شب قدر؛ شبی است که اگر نبود ونیامده بود شب تیره، بد بختی انسان به پایان نمی رسید و بامداد، نیک بختی او طلوع نمی کرد، و از بند اسارت اقویا و استعمار گران آزاد نمی گشت.

حال با این تفاضیل آیا شایسته است که انسان مسلمان خود را از برکات و فیوضات چنین شبی محروم سازد! لذا بر هر مسلمان پاس داشت واحیاءاین شب ضروری می نماید.

 

تنظیم: هدهدی، گروه دین و اندیشه تبیان

 


 

1- وسائل الشیعه، ج7، ص261.

2- مجمع البیان، ج10-9، ص516.

3- مفاتیح الجنان، اعمال شب قدر.

4- بحار الانوار، ج 94، ص 4.

4- بحار الانوار، ج 94، ص 4.

http://www.tebyan.net/

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : پنج شنبه 11 تير 1394
نظرات

 

http://www.ashoora.ir/images/phocagallery/tarhhaye-mazhabi/mahdi/thumbs/phoca_thumb_l_emam-zaman%20(11).jpg

ﻣﻮﻻ‌ﯾـــﻢ !  ﺁﻗﺎ ﺟــــــــــــــــــــــــــــﺎﻥ
ﻏــﯿــﺒــﺖ ﮐـــــــــــــﺒـــــــﺮﯼ ﺗـــــــــﻮ

ﺯﻣــــــــــــــــــــــــــــــﺎﻧـــــــــــــــــــﯽ

ﺗــﻤــــــــﺎﻡ ﻣــﯽ ﺷــــﻮﺩ ﮐـــــــــــــﻪ

ﻏــﻔـﻠـــﺖ ﮐــــــــــــــــﺒـــــــﺮﯼ ﻣـــــﺎ

ﺗﻤـــــــــــــــــــــــــــﺎﻡ ﺷــــــــــــﻮﺩ !!

ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏ ﯾﺎ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﻟﻌﺼﺮ ﻭ ﺍﻟﺰﻣﺎﻥ

http://www.yaranemonji.loxblog.com/

تعداد بازدید از این مطلب: 1404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : سه شنبه 9 تير 1394
نظرات

شهید آوینی:

 

http://www.aviny.com/

تعداد بازدید از این مطلب: 1358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چترها را باید بست زیر باران باید رفت فکر را خاطره را زیر باران باید برد با همه مردم شهر زیر باران باید رفت دوست را زیر باران باید برد عشق را زیر باران باید پیدا کرد زیر باران باید بازی کرد زیر باران باید چیز نوشت حرف زد نیلوفر کاشت زندگی تر شدن پی در پی زندگی آب تنی کردن در حوضچه "اکنون" است رخت ها را بکنیم آب در یک قدمی است ... سهراب سپهری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود